MSM-Online.nl

Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij versturen je bestelling zo snel mogelijk, maximaal binnen vier werkdagen.

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzend / behandelingskosten zijn 7,25 per bestelling, ongeacht de hoeveelheid, tot 9kg.
Voor bestellingen boven de €200,- rekenen wij geen kosten.

 

Op welke manieren kan ik betalen?

Via onze betaalpartner Mollie kan je betalen met:

  • iDeal
  • Creditcard
  • Bancontact
  • CBC/KBC Betaalknop

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden binnen 14 dagen indien de uiterlijke kenmerken van het product niet voldoet aan de verwachtingen van de consument en de binnenverpakking ongeopend is gebleven. Aan het wel of niet werken van de producten kan geen recht van retour worden ontleent. Ieder lichaam en iedere situatie is anders en aan de effectiviteit van de producten kan geen recht van retour worden ontleend. Deze bedenktermijn van 14 dagen gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.

Tijdens deze 14 dagen zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij dit wenst zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en originele ongeopende verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Wanneer de consument gebruik wenst te maken van zijn recht van retour dient hij dit binnen 14 dagen kenbaar te maken aan de ondernemer. Het kenbaar maken dient de consument te doen middels een schriftelijke mededeling. Hierna dient de klant het product per omgaande retour te sturen. De consument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, door middel van een bewijs van verzending.

Indien de klant na afloop van de in lid 2 en 3 genoemde termijnen niet kenbaar heeft gemaakt het product te willen retourneren en niet aan de ondernemer heeft teruggezonden, is de koop een feit.

 

Artikel 7 – Kosten in geval van retournering

Indien de consument gebruik maakt van zijn recht van retour, zijn de kosten van terugzending voor rekening van de consument.

Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag exclusief de verzendkosten, zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terugbetalen. Hierbij is wel de voorwaarde dat het product reeds terug ontvangen is door de webwinkelier of sluitend bewijs van complete terugzending overlegd kan worden. Zie ook onze leveringsvoorwaarden.

 

Waar kan ik de leveringsvoorwaarden vinden?

De leveringsvoorwaarden staan hier.